นางสาวยุวธิดา ตันติเสรีรัตน์
นายกเทศมนตรีตำบลสรรพยา

นายดำรงค์ สุขสมจิตร์
รองปลัดเทศบาล รักษาราชการแทน
ปลัดเทศบาลตำบลสรรพยา
สถานศึกษาในสังกัดเทศบาล
รายงานการคลัง
สภาเทศบาล
ประกาศ
- ประกาศ ประชาสัมพันธ์
- ประกาศ จัดชื้อจัดจ้าง
- ประกาศแผนจัดชื้อจัดจ้าง
- สรุปผลการจัดชื้อจัดจ้างหรือการจัดหาพัสดุรายเดือน
- รายงานผลการจัดชื้อจัดจ้างหรือการจัดหาพัสดุประจำปี
- ประกาศผลการลดพลังงาน
- การสร้างการรับรู้สู่ชุมชน
- การจัดชื้อจัดจ้าง
- สรุปผลการจัดชื้อจัดจ้างประจำปี
- รายการการจัดชื้อจัดจ้าง
- ประกาศต่างต่างๆเกี่ยวกับการจัดชื้อจัดจ้าง
|
ยินดีต้อนรับ,
บุคคลทั่วไป
|
กระทู้: Hei folkens! Jeg har testetMega Joker appen en stund nå og tenkte jeg skulle dele mine tanker.
Hei folkens! Jeg har testetMega Joker appen en stund nå og tenkte jeg skulle dele mine tanker. 1 สัปดาห์ 5 วัน ago #342
|
Heia! Jeg har spilt påMega Joker appen de siste ukene og tenkte jeg skulle dele mine erfaringer.
For de som ikke vet det - dette er den ikoniske automaten fra kioskene på 80-tallet, nå ute som app. Plusser: Norsk lisens - Operatøren har tillatelse fra norske myndigheter. Du er beskyttet og kontrollert. Superrask cashout - Jeg tok ut med Vipps og hadde penger på under 15 minutter! Gratis. Gratis demomodus - Alle kan spille med ubegrenset demo helt gratis. Perfekt for å forstå spillet. Supermeter-modus - Dette er der magien skjer! Om du opparbeidet saldo, kan du gå over til Supermeter med høyere innsats men kraftig økt utbetalingsmuligheter. Progressiv jackpot - Potten begynner vanligvis på over 150 000 kr og kan overskride300 000 kr på spesielle dager. Innskudd og uttak: - Vipps - raskest, minimum 100 kr - Trustly - koblet til alle store banker - Mastercard med 3-D Secure - Daglig grense: 50 000 kr -Ingen avgifter på både inn og ut Beskyttelse: Jeg setter pris på - du må gjør første spinn, krever appen at du låse inntidsgrenser for tid og hvor lenge du spiller. Om du når grensen, låses appen av seg selv. Det er mulig å: - Låse inn time-out (24t, 7d, 30d) - Følge med på historikk i sanntid - Kontakte Hjelpelinjen med ett trykk Quick start: 1. Download appen fra App Store 2. VerifiserBankID (under 60 sekunder) 3. Velg gratis demo eller gjør Vipps-innskudd 4. Angi dine begrensninger 5. Spill! Teknisk: - Størrelse: ~50 MB - Kompatibel med: iOS 13+ og Android 10+ - Grafikk: 60 fps smooth - Haptisk feedback: Telefonen vibrerer ved hvert hjulstopp Hva jeg synes: Spiller på appen i over 3 uker nå. Prøvde først i gratis modus for å forstå, så satte inn 500 kr med Vipps. Traff 1200 kr i Supermeter-modus og uttaket umiddelbart - pengene var i banken på 14 minutter. Helt sykt! Visuelt er autentisk, lyden er ekte, og appen er profesjonell. Pass på: Spill ansvarlig! Personlig har jeg låst maks tap 500 kr og tidsgrense 30 minutter. Appen notifiserer når jeg er nær grensen. Min anbefaling? Ja, særlig hvis du kjenner originale Mega Joker. Det er trygt, utbetalingene er raske, og demomodus lar deg teste helt gratis. Download: Google Play - søk "Mega Joker" Questions? Skriv! Deler erfaringer. Husk grenser! |
|
สมาชิกเท่านั้นที่มีสิทธิในการตั้งและตอบกระทู้
|
เวลาที่ใช้ในการสร้างหน้าเว็บ: 0.140 วินาที
ทรัพยากรบุคคล
การส่งเสริมความโปร่งใส
One Stop Service
องค์กรแห่งความสุข
งานตรวจสอบภายใน
Social Network
สถิติผู้เยี่ยมชม...
735251